Tuesday, November 11, 2008

Kenduri 100 hari pemergian arwah.

26 November genaplah 100 hari adik kesayangan saya Muhamad Ariff meninggal dunia.

Demi memperingati beliau, kami sekeluarga akan mengadakan majlis tahlil dan kenduri pada 29 November hari Sabtu. Tahlil akan bermula selepas Maghrib.

Kawan2 dijemput menghadiri majlis tersebut.


Diharapkan kawan2 dapat mengosongkan jadual pada hari tesebut dan hadirkan diri ke kenduri. Kehadiran anda amat dihargai.

Tempat : Rumah saya
Tarikh : 29 /11/2008 hari Sabtu
Waktu : Tahlil bermula selepas Maghrib

Cepat sekali masa berlalu. Tapi kepedihan kehilangan seorang ahli keluarga yang sangat rapat tak mungkin dapat diubati.

Cukuplah setakat ini notis. Penulisan yang lebih akan membuat mata saya bengkak pada keesokan pagi.

Sekali lagi amat berharap kawan2 dapat menghadirkan diri pada hari tersebut. Kehadiran kawan2 akan menjadi amat amat amat bermakna buat diri saya. Terima kasih.


Al-Fatihah
Muhamad Ariff bin Ahmad Fuad
29/12/1988 - 20/08/2008

4 comments:

rifa87 said...

askum
aku mgkin tk dapat datang
alfatihah, moga rohnya dicucuri rahmat .

Anonymous said...

i'allah ak dtng..

Anonymous said...

papa:
29 kemungkinan aku kat kg lagi la...
sebab aku stat prtikal 15..
sobsob...

Orang said...

aku keje half day hari tu, i'll try to catch a train after that.

dari s'ban nak berhenti kat stesen mane eh yg dekat ngan rumah ko?