Thursday, March 26, 2009

Kehidupan pelajar terlampau...

Hadui, assignment report memanjang!
Semester dah nak berakhir, kehidupan sebagai seorang pelajar pun dah nak berakhir.
Seronok ke? Tak tahu rasa apa. Faris (Afro) suka bukan kepalang. Haha!
Aizat tak bersedia untuk dunia berkerja. Aku pun. Kot.
Kesian Faiz, setiap hari cek blog aku nak tengok ada post baru tak. Camne tahu? Lagu Romanza kat page aku tu. Heh.
Tak boleh la, banyak kerja. Kalau takde kerja pun nak berehat.


BTW, Sunburst seronok! Pertama kali pergi konsert. Tapi takde gambar sebab Aizat maupun Misai tak bawa kamera. Spoil. Kenapa lah aku tak pergi tahun lepas...(ade Incubus!)
Lain kali tolong lah Pineapple Concert ajak Metallica pulak ke, Disturbed ke, tak pun paling ganas Slipknot! Wah! Tahun ni lineup dia tak berapa best lah.
KoRn dah datang. Ok per??

Cukup. Baru siap buat satu report. Nak berehat. Malam semua!

1 comment:

Orang said...

yeaahh!!! aku tak sabar nak habiskn degree! XD