Sunday, August 16, 2009

hm hm hm...

dah lama xde post baru. x tau la, mood nak berblogging xde sekarang ni. bukan xde isu nak luahkan, tapi bila part nak ber-blogging, xnak keluar pulak isu tu.
blogger-emoticon.blogspot.com

kenapa dalam BM pulak ni? haha

sebab ayah aku baca blog ni. dia mengkritik BI aku, mengatakan BI aku semakin teruk.
blogger-emoticon.blogspot.com

jadi, aku akan berhenti berblogging dalam BI sehingga mutu BI aku meningkat.

jadi sekarang, aku bercadang untuk berhenti berblogging buat sementara waktu. bak kata omputeh, 'in a hiatus'.
mahu kumpul ilham, mood, memperbaiki bahasa dan apa2 je lah yang diperlukan untuk berblogging. haha.

akhir kata, selamat berpuasa dan jaga diri elok2.
selsema babi tengah membabi sekarang. jadi, ambil langkah berjaga2 sebelum terlambat.
ashraf sayang anda semua! hahahaha!

blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

Anonymous said...

lol... english ko dh hebat pe...

ihklas:

T__T

Mohd Ashraf said...

x cukup hebat lagi la. kalau x, xde la kne komplen. haha

Anonymous said...

die gurau je.. hehe..

T__T

Mohd Ashraf said...

die siyes la papa. brape kali dah die cakap. haha.
xpe2, kejap je.

Shamsul Aizat said...

sayang kamu juga. haha.

Unknown said...

tu arr..english da cukupp hebat da tuh~
ho0ho..
selamat ber-hiatus
selamat berpoce gak!